PROBLEMY
- W pierwszej kolejnosci należy zapoznać się z sekcją Pierwsze logowanie.
- Po zmianie hasła należy dla pewności usunąć pamięć podręczną przeglądarki, z której się korzysta.
- Nie należy próbować logować się z błędnym hasłem więcej niż 3 razy!. Po 3 próbach zadziała mechanizm blokady konta - zostanie ono zablokowane na 30 minut.
W przypadku wystąpienia problemów z logowaniem do usługi Office365, prosimy pisać na adres helpdesk@amu.edu.pl.
W treści maila (oprócz opisu problemu) prosimy podać:
- Komunikat błędu
- Identyfikator logowania w domenie @st.amu.edu.pl (studenci) lub w domenie @amu.edu.pl (pracownicy)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań | tel. centrala +48 (61) 829 40 00, NIP: 777-00-06-350, REGON: 000001293